Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 11-Φεβ-2019 08:58

    H Apple πρέπει να στρέψει την προσοχή της από την Κίνα στην Ινδία

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Panos Mourdoukoutas

    Η Apple θα πρέπει να αρχίσει να δίνει μεγαλύτερη προσοχή στην ινδική αγορά και λιγότερη στην κινεζική αγορά smartphone.

    Γιατί; Επειδή η Apple έχει πρόβλημα ανάπτυξης στην Κίνα. Η κατασκευάστρια iPhone προέβη σε μια μεγάλη καθοδική αναθεώρηση των πωλήσεων, η οποία εξέπληξε την Wall Street.

    Προφανώς, οι Κινέζοι καταναλωτές δεν είναι τόσο ενθουσιασμένοι με τα προϊόντα της Apple όσο ήταν κάποτε.

    Ίσως φταίει πράγματι η επιβραδυνόμενη οικονομία που επικαλέστηκε η εταιρεία. Αλλά θα μπορούσε να είναι και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός από τους κινέζους κατασκευαστές όπως η Xiaomi. Ή και επίπτωση από τον συνεχιζόμενο εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας.

    Σε κάθε περίπτωση, η Apple πρέπει να κοιτάξει προς άλλες χώρες για να αναζωογονήσει την ανάπτυξη της στο εξωτερικό. Όπως την Ινδία, μια χώρα με μεγάλο θησαυρό στο κάτω μέρος της πυραμίδας, για να χρησιμοποιήσω έναν όρο του C.K. Prahalad.

    Αναφέρομαι στα τρισεκατομμύρια του διαθέσιμου εισοδήματος που περιμένουν στα χέρια της μάζας των Ινδών που βρίσκονται στο κάτω μέρος της εισοδηματικής πυραμίδας.

    Και αυτό προμηνύει δυνατότητες -το είδος των δυνατοτήτων που πολλοί διευθυντές και διαφημιστές συνήθως παραβλέπουν ή αγνοούν εντελώς, συμπεριλαμβανομένης της Apple.

    Ο λόγος; Αυτές οι αγορές είναι είτε πολύ μικρές όσον αφορά τη δυναμική των εσόδων ή είναι πολύ δαπανηρές όσον αφορά τα λειτουργικά έξοδα που απαιτούνται για την αξιοποίησή τους.

    Η αξιοποίηση αυτής της αγοράς δεν θα είναι εύκολη για την Apple, σύμφωνα με τον Haris Anwar, Senior Analyst του Investing.com. "Η Apple αντιμετωπίζει δύο μεγάλες προκλήσεις στην Ινδία, μια τεράστια αναξιοποίητη αγορά για μια εταιρεία που χρειάζεται να βρει άλλες δυνατότητες ανάπτυξης για να αντιμετωπίσει την επιβράδυνση της Κίνας", λέει ο Anwar. "Πρώτον, πρέπει να βρει μια φτηνή έκδοση του προϊόντος της και ένα επίπεδο τιμής που θα είναι αποδεκτό από τους τοπικούς πελάτες. Στα $1.500, το iPhone X είναι εξαιρετικά δύσκολο να πουληθεί σε μια χώρα όπου οι άνθρωποι αγαπούν την τεχνολογία αλλά δεν μπορούν να την αντέξουν οικονομικά. Και δεύτερον, η Apple πρέπει να αποκτήσει μεγάλη φυσική παρουσία στην Ινδία ανοίγοντας καταστήματα στις μεγάλες πόλεις και επινοώντας μια λιανική στρατηγική που θα αποδίδει στην τοπική αγορά. Η σχέση της με τους τοπικούς λιανοπωλητές δεν παράγει το είδος της πελατειακής εμπειρίας που θα της δώσει το προβάδισμα σε αυτήν την άκρως ανταγωνιστική αγορά. "

    Ο Anwar πιστεύει ότι η Apple έχει αποτύχει και στα δύο αυτά μέτωπα και ότι πρέπει να δουλέψει πάνω σε εφαρμογές και σε άλλες υπηρεσίες για να ικανοποιήσει τις ιδιαιτερότητες και τα ειδικά χαρακτηριστικά της τοπικής αγοράς.

    "Η Apple πρέπει επίσης να βελτιώσει τις εφαρμογές της και άλλες υπηρεσίες ώστε να ευθυγραμμιστεί καλύτερα με τις τοπικές ανάγκες. Η Ινδία είναι μια μεγάλη ευκαιρία για την Apple αν μπορεί να σπάσει τον τοπικό κώδικα και να ξεπεράσει αυτά τα θέματα τα επόμενα δύο με τρία χρόνια ", εξηγεί.

    Και να χειριστεί τις τεράστιες κρατικές ρυθμίσεις της Ινδίας, θα πρόσθετα εγώ.

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Forbes 100+ The Greek List

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Jeff Bezos

    Jeff Bezos

    156,1 δισ. $

    -1.735,5 εκ. $

    Bill Gates

    Bill Gates

    100,7 δισ. $

    -254,7 εκ. $

    Bernard Arnault

    Bernard Arnault

    91,6 δισ. $

    -813,0 εκ. $

    Warren Buffett

    Warren Buffett

    86,7 δισ. $

    -455,3 εκ. $

    Mark Zuckerberg

    Mark Zuckerberg

    67,9 δισ. $

    -436,6 εκ. $