Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 15-Μαρ-2019 08:08

    Παπουτσάνης: Μετά το turn around, στόχος η περαιτέρω ανάπτυξη σε Ελλάδα και εξωτερικό

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Παπουτσάνης: Μετά το turn around, στόχος η περαιτέρω ανάπτυξη σε Ελλάδα και εξωτερικό

    Του Νίκου Χρυσικόπουλου

    Θετικές προοπτικές για το 2019, με πρόβλεψη για διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης του κύκλου εργασιών, διαβλέπουν για τη χρονιά που διανύουμε οι επικεφαλής της Παπουτσάνης με βάση τις νέες συνεργασίες που έχουν επιτευχθεί και τα πλάνα επέκτασης των προϊόντων της εταιρείας. Όπως, μάλιστα προκύπτει, εξετάζονται παράλληλα και σενάρια ανάπτυξης της δραστηριότητας της Παπουτσάνης στο εξωτερικό, το πιθανότερο μέσω joint venture.

    Πέραν του σχεδιασμού για εμπορική αρχικά, επέκταση στο εξωτερικό, όπως αναφέρεται στην Ετήσια Οικονομική Έκθεση χρήσης 2018, η εταιρεία σχεδιάζει την ενίσχυση της στον τομέα των επωνύμων προϊόντων, αναμένει αύξηση εξαγωγών στον τομέα των ξενοδοχειακών προϊόντων και νέες συνεργασίες στον τομέα των παραγωγών για τρίτους.

    Η ιστορική βιομηχανία που σήμερα αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παραγωγούς σαπουνιών και υγρών καλλυντικών στην Ευρώπη, θα διατηρήσει ως κύριο στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του κύκλου εργασιών και τον έλεγχο των παραγωγικών και λειτουργικών εξόδων προκειμένου να βελτιώνεται η κερδοφορία και η ρευστότητα της.

    Αναλυτικά, στην Ετήσια Οικονομική Έκθεση της εταιρείας για την περυσινή χρήση, η οποία έκλεισε με σημαντική ανάπτυξη του κύκλου εργασιών και βελτίωση κερδοφορίας, τονίζεται πως στον τομέα των επωνύμων προϊόντων (Olivia, Καραβάκι, Natura, Aromatics κλπ) η διοίκηση σχεδιάζει την ενδυνάμωση των brands της.

    Αντίστοιχα, στον τομέα των ξενοδοχειακών αναμένεται αύξηση των εξαγωγών, λόγω διεύρυνσης υφιστάμενων συνεργασιών και στόχευσης σε νέες αγορές, ενώ στην εγχώρια αγορά η εταιρεία έχοντας ήδη ενδυναμώσει την ομάδα πωλήσεων της στοχεύει στην δυναμική προώθηση των επώνυμων προϊόντων της (brands).

    Ακόμη, στον τομέα των παραγωγών για τρίτους, έχουν ήδη επιτευχθεί νέες συνεργασίες και νέες συμφωνίες με υφιστάμενους πελάτες για την παραγωγή των προϊόντων τους, ενώ η ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία των ειδικών σαπωνωμαζών αναμένεται να συνεισφέρει σημαντικά στην εκτιμώμενη ανάπτυξη του κύκλου εργασιών.

    Η ελληνική βιομηχανία που έκλεισε το 2018 με αύξηση 163% στα καθαρά κέρδη και 16,7% στις πωλήσεις, πέτυχε πέρυσι να διευρύνει τις συνεργασίες της με πολυεθνικές εταιρείες, ενώ στην ανάπτυξη των πωλήσεων συνέβαλε επίσης, η τοποθέτηση επώνυμων προϊόντων Olivia σε νέες αγορές του εξωτερικού και κυρίως στις ΗΠΑ.

    Πέρυσι, το 23% του συνολικού κύκλου εργασιών προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 33% από πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά, το 29% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 15% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών. Παράλληλα, οι εξαγωγές ανήλθαν σε 10 εκατ. ευρώ, ήτοι ποσοστό 41% του συνολικού κύκλου εργασιών.

    Η Παπουτσάνης που συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών μεγαλύτερων παραγωγών σαπουνιών στην Ευρώπη, τα τελευταία χρόνια αποτελεί ένα εντυπωσιακό turn around story, έχοντας ξεφύγει το 2010 από τον κλοιό της χρεοκοπίας, έπειτα από την απόκτηση του μετοχικού ελέγχου από τους κ.κ. Τασόπουλο και Γκάτζαρο, οι οποίοι συνεισέφεραν νέα κεφάλαια και υλοποίησαν ένα ευρύτατο σχέδιο αναδιοργάνωσης με άξονα τη δραστική μείωση του παραγωγικού κόστους και των λειτουργικών εξόδων.

    Η εταιρεία τώρα εισέρχεται σε νέα φάση ανάπτυξης, έχοντας ενισχυθεί διοικητικά με τον Μιχάλη Παναγή, επί σειρά ετών επικεφαλής γνωστών εταιρειών όπως η Eurodrip και η Selonda, ο οποίος ανέλαβε τον περασμένο Φεβρουάριο επισήμως καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου.

    Σήμερα η ιστορική βιομηχανία διαθέτει τη μεγαλύτερη μονάδα παραγωγής του είδους της στη ΝΑ Ευρώπη και μια από τις πιο εξελιγμένες τεχνολογικά ευρωπαϊκά. Κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία σαπουνιού σε μπάρες, ενώ αποτελεί τον μεγαλύτερο προμηθευτή ξενοδοχειακών προϊόντων προσωπικής περιποίησης στην Ελλάδα. Συνολικά, η Παπουτσάνης παράγει πάνω από 100.000.000 τεμάχια ετοίμου προϊόντος ετησίως και πραγματοποιεί εξαγωγές σε περισσότερες από 25 χώρες.

    Nikos.chrissikopoulos@capital.gr

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων