Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 08-Μαρ-2019 09:27

    Είναι συμβατό το GDPR με τις υπηρεσίες μάρκετινγκ;

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο Παναγιώτης Παπαγιαννακόπουλος, Associate Partner της ΕΥ Ελλάδος και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, τονίζει ότι οι εταιρείες θα πρέπει να αξιολογήσουν αν υπάρχει εναλλακτική της συναίνεσης πρωταρχικής νομικής βάσης για την επεξεργασία των δεδομένων.

    Επιπλέον οι εταιρείες θα πρέπει να αξιολογήσουν τη χρήση αυτοματοποιημένων εργαλείων διαχείρισης συναινέσεων, έτσι ώστε να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη και να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος λαθών και μη συμμόρφωσης.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων