Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 06-Δεκ-2018 08:29

    Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναζητά το αμερικανικό όνειρο

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναζητά το αμερικανικό όνειρο

    της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Με όχημα την μπύρα Άλφα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ετοιμάζεται να ξεκινήσει εξαγωγές στις ΗΠΑ αξιοποιώντας το δίκτυο της μητρικής της Heineken. Η τοποθέτηση του προϊόντος θα ξεκινήσει το 2019 και θα γίνει σε χώρους μαζικής εστίασης, όπως στα ελληνικά εστιατόρια που λειτουργούν στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.

    Όπως ανέφερε χθες Τετάρτη, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, σήμερα οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν το 10% του τζίρου της εταιρείας, ενώ ο στόχος είναι να ενισχυθούν στο μέλλον.

    Ο κ. Δανιηλίδης αναφέρθηκε και στις νέες επενδύσεις ύψους 43 εκατ. ευρώ που σκοπεύει να υλοποιήσει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία την προσεχή τριετία. Όπως είπε από το παραπάνω ποσό 2,2 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για την παραγωγή μηλίτη στο εργοστάσιο της Πάτρας, με την έναρξη της παραγωγής να τοποθετείται στα τέλη Φεβρουαρίου.

    Η παραγωγή σε πρώτη φάση προβλέπεται στα 400 χιλ. κιβώτια και για τα δύο brands που διαθέτει (Strongbow και Μηλοκλέφτη), τα οποία στο εξής θα παράγονται εξ΄ ολοκλήρου στην Ελλάδα, με ελληνική πρώτη ύλη, που θα προμηθεύει η εταιρεία Οικογένεια Χριστοδούλου.

    Το 2019 θα εφαρμοσθεί στην Ελλάδα πιλοτικό πρόγραμμα καλλιέργειας νέων ποικιλιών κριθαριού που έχουν λιγότερες απαιτήσεις σε νερό. Οι άλλες τέσσερις χώρες που εφαρμόζεται αυτό το πρόγραμμα από την Heineken είναι το Μεξικό, η Ινδία, η Αιθιοπία και η Αίγυπτος.

    Σε ό,τι αφορά την πορεία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην εγχώρια αγορά, το 10μηνο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου εμφάνισε σύμφωνα με στελέχη της αύξηση κερδοφορίας και υψηλή μονοψήφια αύξηση πωλήσεων, τη στιγμή που η συνολική αγορά είναι σταθερή έως οριακά θετική. Αυτό οφείλεται, όπως αναφέρθηκε, στην καλή πορεία των προϊόντων τα οποία κινήθηκαν υψηλότερα από τους στόχους. Ενδεικτικά η μπύρα Μάμος, έχει κατακτήσει ήδη πανελλαδικά μερίδιο αγοράς 1%.

    Σημειώνεται τέλος πως πέρυσι η συνολική προστιθέμενη αξία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποίησε για λογαριασμό της εταιρείας η EY, άγγιξε τα 620 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 0,35% του ΑΕΠ της χώρας, ενώ η συνολική συνεισφορά στα φορολογικά έσοδα του κράτους ήταν 562 εκατ. ευρώ.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων