Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 08-Νοε-2018 16:26

    Spotlight POS: Εδραιώνεται στην Ελλάδα, επεκτείνεται στο εξωτερικό

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Δυναμικό παρών σε τρία events που συνδέονται, τόσο με το αντικείμενο εργασιών της, αλλά και την εμπλοκή της στο εγχώριο οικοσύστημα των Startup εταιρειών, αναμένεται να δώσει στο επόμενο διάστημα η Startup εταιρεία SpotlightPOS (spotlightpos.gr) που έχει εισέλθει δυναμικά στον χώρο των FinTech Startup εταιρειών της χώρας. 

    Η κινητικότητα αυτή της Spotlight POS συνδέεται με το "momentum" της Startup εταιρείας, από την παρουσία της στην ΔΕΘ το οποίο και προφανώς επιθυμεί να εκμεταλλευθεί, ταυτόχρονα όμως να εδραιωθεί ως το μοναδικό, όχι μόνο στην Ελλάδα, Lifestyle Wallet. Σημειώνεται πως η Spotlight POS, που δραστηριοποιείται στον χώρο της ασύρματης παραγγελιοληψίας και cloud διαχείρισης στον χώρο του HORECA, παρουσίασε στη φετινή ΔΕΘ την ολοκληρωμένη σουίτα υπηρεσιών Spotlight Ticketing και Handsfree Payments, καθώς και το νέο της Lifestyle Wallet Spotfolio, υπηρεσίες που ήδη έχουν δοκιμαστεί με  επιτυχία, στο πρώτο ADD Festival, στο πλαίσιο της έναρξης του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2018, αλλά και στο φετινό Taste of Athens.

    Στο ADD Festival o κάθε επισκέπτης είχε τη δυνατότητα να εξυπηρετείται στα μπαρ και να εξοφλεί τις αγορές του επιδεικνύοντας το βραχιόλι του, ενώ κατά τη διάρκεια της βραδιάς είχε τη δυνατότητα μέσω του Spotfolio και των Spotlight Charging Points, να "φορτώνει" token προς εξαργύρωση στο βραχιόλι του. Στο πρόσφατο Taste of Athens, η Spotlight POS δεδομένης της χρόνιας εμπειρίας και καινοτομίας της στο Cloud Innovation Management, του κλάδου της HORECA, συνεργάστηκε με τη botilia προσφέροντας την υπηρεσία ασύρματης παραγγελιοληψίας  για την εξυπηρέτησή των επισκεπτών του περιπτέρου. Σημειώνεται, τέλος, πως η ολοκληρωμένη σουίτα υπηρεσιών της SpotlightPOS, που λειτουργεί αποκλειστικά σε περιβάλλον Cloud βρίσκει εφαρμογή σε όλο το φάσμα του κλάδους της HORECA, καθώς επίσης και σε φεστιβάλ, συναυλίες, κατασκηνώσεις, πολυχώρους κ.λπ.

    Στο επόμενο διάστημα λοιπόν η Spotlight POS θα δώσει το παρών αρχικά στην πόλη της Θεσσαλονίκης, στην έκθεση Philoxenia που θα λάβει χώρα στο διάστημα 9 – 11 Νοεμβρίου, στο 2o Φεστιβάλ Επιχειρηματικότητας του ΕΒΕΑ που θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά και συγκεκριμένα μεταξύ 12 και 14 Νοεμβρίου, στο Ζάππειο Μέγαρο και τέλος πιθανών στο Startup Now Forum οι εργασίες του οποίου θα πραγματοποιηθούν στο διάστημα 23 και 24 Νοεμβρίου στην πόλη της Ελευσίνας. 

    PIN

    Επέκταση στο εξωτερικό 

    Επόμενος, στρατηγικός, στόχος της SpotlightPOS, όπως μας ανέφερε σχετικά και η Μαργαρίτα Δόμπα, co-Founder της Startup εταιρείας, είναι η επέκταση των δραστηριοτήτων της στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στις αγορές της Ισπανίας και της Ιταλίας.

    Σημειώνεται πως σήμερα η SpotlightPOS, εκτός από την Ελλάδα, διαθέτει παρουσία, τόσο στην Γερμανία, όσο και και στην Αυστραλία, αγορές οι οποίες ωστόσο θεωρούνται "πιλότοι" και την βοηθούν στην περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων και τελειοποίηση των λύσεων που προσφέρει στους πελάτες της. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων